неделя, 24 май 2009 г.

Усмивки от старите ленти

Най-мързеливата неделя. А, толкова мразя да съм мързелива.
Филми, леко отчаяние, книги и малко снимки.

Най-накрая отворих диска със снимките, който ми подари, когато се разделихме.
И не повярвах, толкова мои снимки, където съм усмихната и красива.

Била съм влюбена, затова е усмивката. Красива съм защото правехме секс нон стоп.

Гледам и него на снимките, на които съм го снимала. На тези, на които не позира е усмихнат и щастлив.

Много е просто. Намираш си някой, влюбваш се, той също, в теб. И сте много усмихнати.

Добре, че са снимките да запечатват тези моменти.

Умът ми не ги е запечатал. Нямам спомените от тогава. Не си ги искам.

Затова са ми снимките. Да се гледам каква съм била.

За да я видя тази усмивка най-накрая.

Да си направя папка на лаптопа Razni, и да се гледам уснихната и влюбена до следващия път.

Няма коментари: