петък, 8 май 2009 г.

Теб винаги ще те има

Пак само числа в телефона ми, без имена. Така е по-добре, уж за по-сигурно.
А не е, нали тези числа са все на разни имена.

Теб винаги ще те има.

Дали ще те срещам в Куфара всяка сряда, дали ще те засичам в парка, дали ще бъдем на море заедно, дали ще ходиш тайно при роднините ми, теб винаги ще те има.

Дали ще ме натъжаваш постоянно и ще ме караш да се чуствам ненужна, теб винаги ще те има.

Дали ще ме прегръщаш силно, понеже ми е студено и ще бързаш на сутринта да станеш, за да не се налага да си говорим. Теб винаги ще те има.

Дали ще се чуем съвсем случайно, за да ми кажеш как си отишъл при роднините ми, за да си вземеш "Сбогом" с тях. И аз ще се вбеся. Теб винаги ще те има.

Дали ще си напишем няколко sms-a и ще се срещнем, за да се донапием и "потренираме" за някоя поредна пиянска вечер. И дори да не се чуем пак няколко месеца, теб винаги ще те има.

Ще си играем на "имали сме връзка".
Ще си играем на "имаме връзка".
Ще си играем на "нямаме връзка, само се чукаме".
Ще се играем на "дръж ми шапката".
Ще си играем на "над тези неща съм".

И правилата са много ясни - ще се напапиваме зверски, за да си говорим, за да си мълчим, за да праваим секс, за да не правим.

Но какво значение има, нали теб винаги ще те има.

Аз все се губя някъде в тази безумица. Има ме само чакаща, тревожна, тъжна, сърдита, гледаща тъпо, недоумяваща какво става.

Но нали теб винаги ще те има.

Няма коментари: