петък, 13 март 2009 г.

Smile

Pearl Jam

Don't it make you smile?
Don't it make you smile?
When the sun don't shine? (Shine at all)
Don't it make you smile?
Don't it make you smile?
Don't it make me smile?
When the sun don't shine, it don't shine at all
Don't it make me smile?
I miss you already...
I miss you always
I miss you already...
I miss you all day
This is how I feel...
I miss you already...
I miss you always
Three crooked hearts and swirls all around... I miss you all day...

Честит празник, мадам ... :))
Единственият sms за т.нар. празник.
Незнам защо, но ми стана много приятно.
Непознат номер... все ми се искаше да е един човек.
Върнах: Мерси, но номера ми е непознат.
След половин час: М. М. на вашите услуги.
Знаех си, че е той.
Върнах: Ха-ха. Бях те изтрила, за да не ти пускам безумни sms-и.
(Нали там съм много силна.)
Сега пак стои само като номер в телефона ми. Само числа, без име.
Ще видим до кога.
А си бях обещала да не правя глупости, като пубер на 15.

Няма коментари: