сряда, 11 февруари 2009 г.

Искам си смеха

Днес се замислих, не може да съм била все тъжна. Няма как. В главата ми изкачат толкова смях и весели случки.

Хора, около мен, които се смеят на моите шеги.
Как вървя по улицата и се смея с цяло гърло. Смеем се всички. Все едно е било преди сто години.

Сещам се как се смея, докато говоря по телефона в старата квартира. Как стоя на дивана, пак там, и се смеем всички.

Как Йордан танцуваше на Созопол, как Йордан танцуваше с чадъра, на Николета на рожденния ден.

Смея се докато надписвам картичките от всички, книгите от всички. Все смешни пожелания. Къде са сега тези хубави пожелания, изместени от: здраве, любов и късмет. Загубила съм чуството явно.

Много ми е трудно, ама все трябва да се сетя и за весели мигове.
Стига вече тъги.

Скоро разказвах за пиянски истории, които са ми се случвали и на хора около мен. И се смях много и то от сърце.

После се сетих как преди разказвах само весели неща и хората около мен се забавляваха. Къде отиде това чуство за хумор незнам. Някъде съм го забутала. А толкова ми помагаше.

Хубавото е, че не само пиянските истории в моя живот са веселите истории.

Весело ми беше сега, когато се видях сега с родителите си. Разговорите с баба ми и дядо ми. Прибрах се от там с усмивка на лице.

Весело ми беше и в първата ми истинска квартира тук. Весело ми беше, когато се събирахме и просто си говорехме, а не се наливахме като сега.

Весело ми беше на онова море в Созопол, когато се запознах с най-добрата ми приятелка и имахме най-нелепата първа пиянска вечер.

Весело беше сутрин, когато се чувахме с нея и се питахме: снощи какво стана?!

Весело ми беше по време на летните ваканции и с приятелите ми онези лета.

Забавлявах се много и с един от любимите ми мъже (като се замисля малко е тъжно, че само с един от тях).

Весело ми беше и в Англия, забавни случки и хора.

Весело ми беше на Нова година и рожденния ми ден, за първи път от много години.

Най-хубаво е да се смееш от сърце, няма значение кое ти помага, алкохола, тревата, любовта, каквото и да е.
Може и да се смееш просто така.

Няма коментари: